جمعه ۲۵ شهریور ۰۱ ۱۵:۱۲ ۸ بازديد
تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر کالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به کشور
دسته: مدیریت
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 11
حجم فایل: 45 کیلو بایت
قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی می باشد و اگرچه درآمیخته بازاریابی قیمت فقط یک عامل است ولی از لحاظ توانایی رقابت کردن، یک عامل تعیین کننده است شرکتی که می خواهد به طور مؤثر رقابت کند و از لحاظ حجم فروش و سود به اهداف خود برسد باید از یک سیستم قیمت گذاری صحیح پیروی نماید این امر در صنعت جهانگردی نیز همچون صنعتهای دیگر صادق است
***از گزینه جستجوی وبلاگ میتوانید برای جستجوی فایل مدنظرتان استفاده کنید***
- ۰ ۰
- ۰ نظر